El nostre NOM : el nostre LOGO i ANAGRAMA.
Façana exterior nau entrada GESTORIA
Porta entrada principal a la GESTORIA, per C/. ARANJUEZ, 14 d' Olot.
OCTUBRE del 2023
HEM REALITZAT CANVIS A LA NOSTRA ASSESSORIA, INCORPORANT NOUS ORDINADOR I TOTES LES PANTALLES REGULABLES.
Properament publicarem fotografies !!!!!
SETEMBRE del 2021
Hem incorporat nou ORDINADOR I PANTALLA, incorporant a 4 USUARIS els nostres PROGRAMES de : COMPTABILITAT. FISCALITAT.GESTIÓ I LABORAL-NÒMINES.
Disposant de 6 punts de treball:
TAULA Nº 1 RECEPCIÓ I VARIS CLIENTS
TAULA Nº 2 ADMINISTRACIÓ I CONTROL GENERAL GESTORIA
S' Adquiereix nou ORDINADOR i PANTALLA més gran i graduable.
(setembre 2021)
TAULA Nº 3 ADMINISTRACIÓ I CONTROL GENERAL GESTORIA.
SERVEIS ADMINISTRATIUS EN GENERAL// ADJUNT DIFERENTS DEPARTAMENTS
(Punt de treball compartit per 2 persones a diferent horari)
TAULA Nº 5 INTERIOR DESPATX TANCAT. ADJUNT A DIRECCIÓ I ARXIU.
TAULA Nº 6 INTERIOR DESPATX TANCAT. DIRECCIÓ I ATT.PERSONALITZADA
EXTERIOR DESPATX TANCAT. PUNTS DE TREBALL TAULES Nº 5 I Nº 6
DIFERENTS ESTADES D' ESPERA per a CLIENTS.
PUNT ATENCIÓ Nº 0 : A TENCIÓ AL CLIENT serveis ràpid entrega de documentació , donar hora per cita prèvia , GESTIONS SIMPLES etc. Atenció per la Finestra, habilitada a l' interior de la nau, accés previ al DESPATX de la GESTORIA.
(Aquest punt es va habilitat a l'any 2020 com a conseqüència de la PANDÈMIA SARS-COVID19, la continuem mantenint en l' actualitat i creiem ha estat una bona aposta !!)
TAULA Nº 1 : A TENCIÓ AL CLIENT I RESOLUCIÓ DE DUBTES I CONSULTES.
TAULA Nº 2 : ADMINISTRACIÓ EN GENERAL DE TOTA L' EMPRESA.
TAULA Nº 3 : ES TREBALLA EN TOTES LES TASQUES ADMINISTRATIVES EN GENERAL DE L' EMPRESA.
INCLOS ADJUNT A COMPTABILITAT , A FACTURACIÓ I ARXIU.
TAULA Nº 4: ES TREBALLA PRINCIPALMENT COMPTABILITAT D' EMPRESES I D' AUTÒNOMS I DEPARTAMENT LABORAL.
TAULA Nº 5 : ADJUNT AL DEPARTAMENT LABORAL I A LA RESTA DE DEPARTAMENTS I TAMBÉA LA DIRECCIÓ (Aquesta taula està ubicada en despatx tancat)
TAULA Nº6: TAULA DE DIRECCIÓ PER A REUNIONS INDEPENDENTS I PERSONALITZADES (Ubicada al despatx tancat)
TAULA
=========================================
MATINS AL NOU DESPATX : Hora del cafè o infusió...entre papers !!!
===============================================
Estiu 2020 Es continuen amb les precaucions per la SARS COVID-19, tot i que l' estat d' Alarma s' aixecà al JUNY 2020.
MARÇ 2020 : PANDÈMIA SARS-COVID 19 . Hem utilitzat les finestres ja existents interior nau prèvia entrada despatxos habilitant-les amb taulell per l' ATENCIÓ SEMI-PRESENCIAL, amb les mesures pertinents per a la prevenció del contagi de la pandèmia existent COVID-19.
==================================================================
A PRINCIPIS del 2020: HEM HABILITAT UN NOU DESPATX per l' atenció més personalitzada i individualitzada.
AL FONS, PANELLS BLANCS AMB PORTA CORREDERI HI TENIM HABILITAT:
"EL NOSTRE ARXIU"
====================================================================
====================================================================
D' AQUÍ POC US ACTUALITZAREM AMB FOTOGRAFIES DE LA GESTORIA EN ESTAT DE DESEMBRE DE 2019 !!! HI ESTEM TREBALLANT. Perdoneu pel retard !!
Ja les tenim aquí algunes d' elles !!!
ANY 2018: Es comencen les obres, tot treballant in situ a la Gestoria, de la construcció d'una doble paret de pladur amb aïllant interior per a poder mantenir la temperatura interna (fred-calor), tanmateix es canvia l' aparell de aire condicionat i calefacció per un de més potent i se situa en un lloc central determinat.(Inici obres dia 01/10/2018)
=========================================================================
ANY 2018: Es contrueix un nou ARXIU, ubicat a l' interior de les oficines tancat independentment i separat amb panells i porta corredera de color blanc. Així diposarem d' una millor organització interna i que la zona nostra de treball quedi més lliure i diàfana. (Primavera any 2018).
" INTERIOR DE L' ARXIU UN COP FINALITZAT"
=====================================================================
ANY 2017: Es destina partida per acoplament i canvis informàtics. S' Adquireixen nous programes informàtics.Disposant actualment de 5 programes. COMPTABILITAT//FISCAL//GESTIÓ//LABORAL-NÒMINES són de INFORMÀTICA 3 i al 2017 s' incormpora nou PROGRAMA RENDES "SAGE ". Es canvia alguna de les Impressores. Dispossant de 3 ordinadors i 3 impressores.
========================================================================
ESTIU 2016 : S' Ubica nou punt de RECEPCIÓ/ Taulell finestra externa Despatx-Gestoria/ interior nau.
=========================================================================
JUNY 2016 : Continuem actualitzant i renovant les nostres instal.lacions per donar cada dia més bon servei i seguretat als nostres clients: ELS CLIENTS SOU LA NOSTRA PRIORITAT DIÀRIA !!!
En la Taula de Treball nº 4, nova incorporació Maig 2016 en la que s'hi adapta una instal.lació en xarxa dels nostres programes informàtics.
==============================================
Instal.lació càmeres de Seguretat per "tot l' edifici en general " i alarmes....
Actualitzem les nostres instal.lacions elèctriques dels punts d' entrada principal amb dispositius automàtics !!!! S' informa als usuaris de les video càmeres amb placa a la façana entrada Gestoria.
===============================================
S' Ignifuga (desembre 2015) zona pre-accés sector Gestoria on hi està ubicada sala de jocs d' entreteniment i sala espera entrada pre-gestoria on s'hi senyalitza la RECEPCIÓ GENERAL.
S' instal.len nous punts visibles de sortides d' emergència ....
Disposem SALA ESPERA exterior Despatx i interior de la Nau, amb espai d' entreniment de jocs.......
TAULA DE TREBALL Nº 2 Pantalla ordinador nova i cadira adaptada (2016)
punt de Treball nº 2
Parcial de RECEPCIÓ CLIENTS.
Parcial recepció clients i Llibreria !!!
Entrada Despatx/ Gestoria (interior nau)
RECEPCIÓ TAULELL Finestra externa despatx i interior nau:
Visualitzem una de les pantalles on ens mostren els diferents punt gravats per les càmeres de seguretat !!!!!!
Cadires adaptades al treball davant ordinador (2016)
DOCUMENTACIÓ, FORMACIÓ I TASQUES D' ARXIU
FALTARIEN LES FOTOGRAFIES DEL DESPATX INICIAL DE LA GESTORIA A L'ANY 2009. A LA ZONA DEL POLÍGON INDUSTRIAL DE "LES MATES" D' OLOT 17800 (Girona)
DISPOSEM DE VEHICLE PROPI EMPRESA PER FER VISITES A LES OFICINES, EMPRESES DELS NOSTRES CLIENTS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rotulació d' una de les portes del vehicle !!!!!!!!
(Darrera actualització: 04/10/2023)